Balansverslag

Dag iedereen

Met dit bericht wil ik mijn blog hoofdstuk afsluiten. Ik ben blij dat ik mijn ervaringen met jullie kon delen. Ik vond de blog een leuke manier om een boekverslag op poten te zetten. Vooral de creatieve opdrachten spraken mij het meeste aan.

De creatieve opdrachten voor mijn boekverslag motiveerden me om het boek te lezen en in het verhaal te kruipen. Hierbij vond ik 'Noem me bij jouw naam.' van André Aciman, het leukste boek om te lezen. Ik zag de film vooraf al. Het boek daarvan is veel gedetailleerder, waardoor het verhaal goed binnenkomt. Ik zou uit mezelf niet snel een boek lezen. Door school moest het wel en het beviel me.

Door deze manier van werken merk ik dat ik van typische verhalen hou. Verhalen waar bijvoorbeeld een meisje en een jongen relatieproblemen hebben... In het begin van ons blog avontuur, wist ik niet goed wat ik graag las waardoor ik ook nooit met boeken bezig was.


De leukste opdracht vond ik het tekenen van gebeurtenissen uit het boek. Toen las ik het boek 'Noem me bij jouw naam'. Dit zijn de zaken die ik toen tekende en linkte met een gebeurtenis uit het boek: 



Dankjewel aan mevrouw Degraeuwe en mevrouw Vanhee om ervoor te zorgen dat ik boeken toch niet meer zo haat. Ook bedankt aan mevrouw Vanhaecke, want je was zo gepassioneerd aan het vertellen over jouw ervaringen met boeken, dat ik er jaloers op werd. 
DANK JULLIE WEL!

Reacties

  1. Iets meer verwijzingen naar de specifieke opdrachten mocht je nog wat meer beschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Iene miene mutte: bericht 1

bookstagram: nooit meer van Colleen Hoover

Leesverslag 2: bericht 2