kortverhaal

 Ik vond het verhaal heel bizar.
Na het bespreken in de klas en na de opdracht, had ik een andere kijk op het kortverhaal.

Voor de opdracht was mijn mening over Raina dat ze een psychopaat was. Volgens mij was zij zot in haar hoofd.

Na het bespreken van het verhaal begreep ik al meer hoe Raina haar gedachtegang in elkaar zat. Hoe dan ook ben ik niet akkoord hoe het is afgehandeld, maar ik kan het meer plaatsen. Het is geen super absurd verhaal meer.


Ik vond de eerste opdracht (die we maakten in de studie) niet zo makkelijk. Ik had een ander zicht op het verhaal voor die opdracht. Na de eerste opdracht is mijn kijk op het kortverhaal veranderd. 
De tweede opdracht vond ik al wat makkelijker omdat we het hadden besproken met de klas.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Iene miene mutte: bericht 1

bookstagram: nooit meer van Colleen Hoover

Leesverslag 2: bericht 2