vlog Nederlands


 

Reacties

  1. Leuke interactie tussen jullie beiden op de vlog. Aantrekkelijk verteld. Jullie hadden nog iets meer effecten mogen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond dit een zeer leuke vlog om naar te kijken. Jullie bespreken beiden mooi en uitgebreid wat jullie van het boek vonden. Persoonlijk zou ik eerder neigen naar het boek van Nine om te lezen omdat het boek van Mathieu over auto's gaat. Ik ken persoonlijk niet veel van auto's dus daarom. Als negatief puntje kan ik misschien ook meegeven dat er te weinig "actieshots" inzaten en het puur heel de video lang normaal bleef. Ik ben blij dat mijn haat naar bibliotheken is overgedragen naar Mathieu. Jullie vertelden beiden enthousiast dus ik ben zeer tevreden over deze vlog! Mooi zo! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een romantische vlog zeg. Ook al was het in mijn mening ietsje te lang vooral omdat het ook gewoon praten was maar voor de rest was het zeer goed ik vind dat jullie beiden jullie boek heel uitgebreid en heel goed uitleggen. Deze twee boeken spreken mij persoonlijk allebei totaal niet aan en ik zal ze daarom ook waarschijnlijk nooit lezen maar voor de rest vond ik dit een zeer interessante vlog, leuk dat jullie de vragen voor mekaar voorleezden. In het algemeen een goede negen op tien van mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Iene miene mutte: bericht 1

bookstagram: nooit meer van Colleen Hoover

Leesverslag 2: bericht 2