bookstagram ver weg, dichtbij

 Ik koos voor het boek 'Ver weg, dichtbij' van Helen Fisher. Ik maakte deze keuze omdat er in mijn leesuitdagingen stond dat ik een boek wou lezen over tijdreizen. Er is een onrechtstreekse link met tijdreizen, namelijk: Joanna (de hoofdpersonage) krijgt de kans om haar eigen overleden moeder weer te ontmoeten.

Ik las al een paar bladzijdes waar het volgende al in voorkwam: Joanna ontwaakt na een rampzalig ongeluk. Ze ontdekt dat ze haar geheugen kwijt is. Joanna is verward en gedesoriënteerd. Ze probeert haar identiteit te herontdekken terwijl ze het moeilijk heeft met het gebrek aan herinneringen. Vooraleer ze alles opnieuw kan opbouwen, probeert ze eerst te begrijpen wat er is gebeurd waardoor ze haar geheugen verloor. 


Ik lees mijn boeken meestal 's avonds voor het slapen gaan. Ik lees het in mijn bed met mijn led lampjes aan en een lekkere chocomelk mag zeker niet ontbreken!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Iene miene mutte: bericht 1

bookstagram: nooit meer van Colleen Hoover

Leesverslag 2: bericht 2