Kruip in de huid van - ver weg, dichterbij

 

Op de onderste foto zie je een meisje samen met haar vader hand in hand wandelen. Ik heb de vader wit gekleurd omdat de vader is gestorven. Het eerste moment dat ik eruit haalde was het verlies van Cass haar vader.

Als tweede situatie koos ik de beëindiging van de relatie tussen Cass en haar partner Simon. Deze situatie maakt het voor Cass nog moeilijker om te rouwen.

Wat wel positief was, is dat Cass na haar verhuis snel terug nieuwe vrienden maakte. Dit heb ik afgebeeld met een foto waar 2 vrouwen opstaan. Deze 2 vrouwen zijn buren van elkaar, net zoals Cass en haar buren.

De spiegel heb ik ook in mijn collage gezet omdat Cass vaak nog geconfronteerd werd met haar verleden.

Door heel het gebeuren kreeg ze wel een sterkere band met haar familie. Dit heb ik afgebeeld met de foto rechts vanboven.

De dozen die je links op de collage ziet staat in teken voor de verhuizing naar een nieuwe omgeving. Ze verhuisde omdat ze een nieuwe start wou maken.

De tweede foto rechts toont aan dat Jezus een ontmoeting heeft met een blinde. Cass heeft een man leren kennen die gedeeltelijk blind is en op een woonboot woont in Londen, namelijk: Theo. Hieruit ontstaat een mooie en intieme vriendschap.

De schilder die je ziet in mijn collage staat voor de herontdekking van de oude hobby's van Cass.

De foto helemaal onderaan staat voor de ontwikkeling van een romantische relatie tussen Cass en Theo. Wat begint met een vriendschap kan altijd uitdraaien tot een romantische relatie.

Als laatste heb ik nog de foto recht vanboven. Deze staat voor zelfreflectie en acceptatie. Door Cass haar ervaringen en de mensen rondom haar, leert ze zichzelf beter kennen en leert ze zichzelf te accepteren.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Iene miene mutte: bericht 1

bookstagram: nooit meer van Colleen Hoover

Leesverslag 2: bericht 2